sierpnia 28, 2018

Gnieźnieńska Grupa Roślinna


Dziś krótko. 

Całkiem niedawno mój Facebook-owy fanpage osiągnął 100 polubień. Wiem, że może inni mają po tysiące "lajków", ale dla mnie ta stówka jest wyjątkowa 😃 Postanowiłam to uczcić zakładając Gnieźnieńską Grupę Roślinną.



"Urban Jungle" dotarło także do Polski i ciągle się rozrasta. Na Facebooku można znaleźć masę grup roślinnych - od sprzedaży, wymian przez grupy dyskusyjne 
i darmowe rośliny. 

Możecie pomyśleć - dlaczego zatem dodawać kolejną?

A dlatego, że sporo dużych miast ma swoje własne grupy, łączące roślinomaniaków z określonego terenu, co ułatwia wymianę roślin "po sąsiedzku". Zawsze lepiej odebrać roślinkę osobiście, dokładnie ją obejrzeć i porozmawiać z poprzednim właścicielem, niż czekać na przesyłkę. Wiadomo, nie każdy kurier obchodzi się z paczką delikatnie (nie chcę generalizować, jak narazie z roślinnych przesyłek kurierskich jestem zadowolona, ale już trafiła mi się jedna paczka z rozerwanym w transporcie kartonem - na szczęście rośliny przeżyły).

Dlaczego Gnieźnieńska?

Gniezno to moje rodzinne miasto. I choć dziś już tam nie mieszkam, to jednak bywam dość często. Nie jest to duże miasto, ale z pewnością też nie takie "małe" - według danych z 2015 roku ma ponad 69 tysięcy mieszkańców. Dodatkowo w powiecie Gnieźnieńskiem jest sporo mniejszych miejscowości, z których ludzie często przyjeżdżają do miasta. Myślę, że znajdą się wśród nich jacyś wielbiciele roślin. 

Jesteś z Gniezna lub okolic? Lubisz rośliny? Masz już domową dżunglę? A może dopiero zaczynasz? - Grupa Roślinna to miejsce dla Ciebie!


Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 hoduję rośliny , Blogger